2019年1月30日 星期三

<產品試用>新一年又新一支 SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate|第三支很好用啊|增強肌膚免疫力|年輕、水潤、亮澤



已經是第三支啦~非常推薦!!
因為我平時成日係冷氣地方工作,皮膚都被冷氣抽乾晒
加上我成日都去旅行,要坐飛機同去其他地方,令皮膚穩定性減低…
皮膚會甩皮、泛紅、出皺紋etc

其實肌膚問題浮現臉上之前的72小時已經喺肌底形成,
所以要把握關鍵72小時從肌底增強免疫力,更有效抵禦侵害!
SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate就可以促進免疫力細胞增生,
全面增強肌底防禦力,簡單D講即係打好個底,咩問題都唔係問題啦!

我最中意佢清爽而不笠👍🏻淡淡的香味非常喜歡❤️
佢用係爽膚水後、精華前,可以促進免疫力,並有助精華吸收!
佢好易推開,皮膚好易吸收,搽完皮膚即時補水,感覺好舒服
再搽精華都唔會覺得好笠、好多野咁
我之前一直都有用開,keep住用佢令我由暗瘡皮膚變返正常
所以話「打好個底,咩問題都唔係問題啦!」



"是次產品由theZtyle.com/品牌提供"



沒有留言:

張貼留言