2020年2月21日 星期五

美容分享|Youth Beauty|觀塘|韓國小顏瘦面|V面


#hkbeauty
平時成日做facialHifu諗住可以V面可以瘦面
咁岩俾我發覺呢間可以做「小顏瘦面」👽於是試試佢

🤷🏻‍♀️小顏係咩黎?佢係在日本、韓國非常有人氣,係一種純天然及物理性的傳統徒手整形手技。完全不用開刀,非常安全!美容師Monique仲有韓國小顏協會認可嘅證書,所以我好放心交塊面俾佢!

1️⃣首先美容師會了解我既面形,指出我嘅面形問題
2️⃣然後同我倒模,留返個模同療程完作比較
3️⃣美容師將我臉既骨啪返正,令我大細眼問題得以改善


從而改善埋不對稱臉形,整齊又可以細臉!
十幾分鐘搞掂就再倒多一次模俾我睇到before & after效果
過程唔會太痛,都好快搞掂,建議做5-6
📍 Youth Beauty @youthbeauty.hk
📍觀塘鴻圖道72號恒勝中心7/F A707
📲whatsapp及聯絡電話:9244 2688


沒有留言:

張貼留言