2021年5月2日 星期日

美容|激光脫毛體驗|LASER PRO|零毛·淨白·細滑

夏天又嚟到,又係著背心短裙嘅日子👗今年真係唔想再隔 3 日就剃一次毛,剃咗咁多年 D 毛孔粗曬,好拮手,為咗可以一勞永逸,只好靠激光解決! 身邊好 多朋友都問我 Laser Pro 好唔好,um...叫得 Laser Pro 激光脫毛專家,點都有返咁 上下質素掛?Laser Pro 好唔好? 不如就等我試一試啦!

我自己就比較著重脫毛效果,因為我都係一個月前先開始激光脫毛,希望可以極 速見到白滑嘅上下手臂同大髀,手手腳腳太多毛毛實在係好尷尬!唔知係脫毛技 術方面 Laser Pro 好唔好呢?

根據治療師講解,Laser Pro 嘅 DPS 定位追蹤秒白激光脫毛技術,係全港首創 3 段式 打法,激光更快亦更容易傳遞到毛囊,每秒可以消滅超過 1000 條毛毛!而且配備定位 追蹤零死角探頭,可以精準追擊每條粗幼深淺毛髮,一次激光仲可以見到三大效果:零 毛‧淨白‧細緻毛孔!就咁聽好似好勁咁 XD 一於實測一下脫毛效果方面 Laser Pro 好 唔好!


療程前

療程後

脫毛嘅時候,治療師先為我戴上眼罩(要避免直視激光!!),治療途中真係無痛, 仲冰冰涼涼好舒服,唔洗 5 分鐘就訓著左 XD 脫完之後又真係唔紅,仲好白淨, 今次影低左對比圖,有圖有真相!而家隔左一個月,睇返毛毛嘅生長情況,講緊只係做左一次療程,又真係幼左、少左、生慢左喎,毛孔都無咁粗大!


相信我嘅讀者仲想知道服務同環境方面 Laser Pro 好唔好! 仲記得當日一坐低, Laser Pro 已經為我準備咗溫熱嘅花茶,治療師仲好詳細講解進行光學療程要注意嘅事項,而且仲幫我做左皮膚同毛髮分析,確保所有野都係安全先會進行療程! 店內環境都好乾淨,唔會成地毛~
令我覺得真係好放心!

值得一提嘅係,原來 Laser Pro 已經有過萬人見證,接近 100%真實用家好評,點解仲有朋友問我 Laser Pro 好唔好㗎?XD

而家新會員仲可以 $188 去 Laser Pro 激光脫毛專家選購 2 個脫毛部位,包全年 任脫同三年保養!可以選購嘅部位仲包括 360 度小腿、bikini 等! 立即登記仲 可以送一次皇牌療程!脫毛同時扮靚靚!真係好抵玩! 仲問LaserPro好唔好? 再唔登記就走寶喇!

限時新客優惠💝$ 1 8 8 / 2 個部位
🔥網上付款再送您皇牌療程!立即登記:https://laserprocenter.com.hk/188-online/promotion/fb-feed




#LaserPro #LaserPro激光脫毛專家 #激光脫毛 #比堅尼位 #脫腋毛 #Underarm #FullBikini #Bikini #脫小腿毛 #VLine #StraightLine #升級版DPS追蹤秒白激光脫毛技術 #Laser Pro好唔好

沒有留言:

張貼留言